sobota, 18 lipca 2009

Przerwa w pisaniu.



Jest LATO :)
Są imprezy, piękne dziewczyny...
... a więc do boju Panowie!

TO naprawdę proste...
... i tak mnie pochłonęło, że nie mam nawet chwili aby posiedzieć na komputerze. A więc w najbliższym czasie nie będę udzielał się na blogu i forum.




Jak TO się robi?
Jeśli się nad tym zastanawiasz, to zapraszam na forum.





Chcesz zaoszczędzić czas?

Chcesz aby kobiety szalały na Twoim punkcie?

Chcesz, żeby profesjonalista zobaczył twoją grę i wyeliminował błędy?

Mój kumpel - Samuel wraz z Julią organizują szkolenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
To sobie TU kliknij


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fantastyczny blog :)
Mam nadzieję że zaczniesz ponownie się udzielać, poszerzając horyzonty czytelników. Pozdrawiam!

Dionizos pisze...

Dzięki, takie komentarze bardzo mnie motywują :)
Fajnie mieć poczucie, że to co się robi w jakiś sposób pomaga innym.
Postaram się niedługo coś napisać.
pozdrawiam.